söndag 23 mars 2014

It's official!

Den här veckan blev det officiellt bestämt att vi stannar i Ljusdal och Jens i LBK ett år till. Det känns jätte skönt att vi bestämt oss så tidigt och att vi blir Ljusdalingar ett år till! Förutom att jag kännt mig lite trött och sliten efter förkylningen har veckan varit bra. Känner mig typ helt frisk nu och redo att träna igen! I fredags hade vi mamma och moster Lena på besök och jag hann med att umgås med dom både på min lunch och en sväng efter jobbet. Himla trevligt:). Eftersom att jag jobbade igår och tog jag sovmorgon idag och sen en prommis runt sjön men Jens följt av frukost i solen på balkongen. Lovely way to start the day! Sen blev vi kvar på ballen efter det och sitter här än. J planerar med sitt och jag med mitt. Känner mig kreativ och inspirerad idag och det är en härlig känsla. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar